Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

 Hei sõbrad! 

 Olen päris pikalt juba uusi postitusi hakanud kirjutama, kuid sellest ei ole midagi kõlbulikku välja kukkunud. Kuna olen sellel aastal vaid ühe postituse kirjutanud ja ka see tekitas hiljem kahetisi mõtteid, siis ei ole rohkem leidnud head loovust seda edasi teha. Ma ei usu, et ma enam üldse ei kirjuta, aga selles blogis enam mitte. Samuti on minu blogi nimi väga aegunud, sest maratonimehest on ammu saanud ultramees. Kuna maratonimehe nime kannab aga päris maratonimees, siis on täiesti mõistlik enda blogi nimi ära muuta ning edasi minna! Oleme sellest Romaniga rääkinud, et meil on samasugused nimed. Temal facebooki leht, minul blogi. Saame hästi läbi ning minu sellenimelise blogi sulgemise põhjus on ikka see, et see on minu jaoks aegunud! 
 Kui ma ükskord suudan enda kodulehe lõpuni valmis teha, siis seal on blogikoht täiesti olemas ning nii järgnevad kui ka vanemad postitused on seal täiesti saadaval! 
 Kuna ma ei ole väga ammu midagi kirjutanud, siis üritan siin lühidalt selle kevad-suve kokku võtta ning siis hiljem siit blogikeskkonnast ära kolida- sellest annan kindlasti kõigile huvilistele teada! 
 Pärast Soomes joostud 24h ultrajooksu taastusin ära ning hakkasin valmistuma Tartu maastikumaratoni 42,2 km pikkuseks distantsiks. Eesmärgiks võtsin lõpetada kuue parema mehe seas üldarvestuses. Starti oli tulnud mitmeid tugevamaid ja võrdseid vastaseid, seega stardis ei olnud mitte miski veel kindel. Pärast stardipauku loksusid grupid kohe paika, eest läks ära tugev kolmik, jäime Sander Hannusega kahekesi neid jälitama ning arvasime kohe, et see tempo on päris karm, ehk kukub keegi ära! Sandriga ma väga kaua sammu pidada ei jaksanud, kuna sain aru, et see oleks minu jaoks enesetapp! Lasin Sandril oma teed minna ning leidsin endale sobiva tempo. Targalt valitud tempo viis eduni ning vahepeal koguni kuuenda koha peal joostes suutsin teises pooles enda paremuse maksma panna ning lõpetada minu jaoks väga võimsa kolmanda kohaga! See oli üks vägevamaid maratoni poodiume! 
 
 Pärast Tartut sai kolm nädalat taastuda ning treenida, et juba uuesti maratonidistants ette võtta. Sedapuhku Hiiumaa maraton. Valisime treeneriga välja sellise maratoni, kus on võimalus poodiumile joosta. Nõrgad peavad ikka valima sellise maratoni, kuhu tugevad ei tule! Sealt tuli võit, mis ei olnud tegelikult üldse nii kindel. Stardis olid ikka sellised mehed, kes on jooksnud väga häid maratonide aegu. Alguses kolmeses pundis, hiljem kaheses rakendis koos Ranno Eralaga, kellele suur tänu, sest tema tegi väga suure töö ära ning mina sain selle pealt lihtsalt lõpuosas eest ära minna! 
 
 Üks vägevamaid emotsioone oli sellel suvel EV100 Guinnessi rekordi teatejooks, kus oli ka minul au oma panus anda! Jooksin enda kohta väga korraliku aja ja olen rahul! Aitäh kõigile, kelle jalad selle rekordi kirjutasid ning suured tänud toetajatele ning korraldajatele! Tegemist oli väga pika üritusega ning kõik sujus algusest lõpuni superhästi! 

 Ülejäänud jooksud on olnud väiksemad ning juba homme on Mõedaka nimejooksusarja neljas etapp! Kolmest kolm võitu võetuna lähen homme kindlasti sama plaaniga ning siis ei saa seda sarja võitu minult enam keegi võtta! Mul on väga hea meel, et oleme Rakvere trenniga sellest väga aktiivselt osa võtnud! 

 4. augustil toimuval Tallinna IRONMANIl on vaja end veel kokku võtta ning Vinni valla segavõistkonna eest maratonidistants ette võtta! Loodan, et suudan joosta piisavalt hästi, et mitte võistkonda alt vedada! Ideaalis alla 2.50. Kehvemas plaanis alla 3 tunni! Aga usun, et 2.50 on täiesti reaalne! 

 Pärast seda tõmban kässarit, lähen Inglismaale, jooksuasju kaasa ei võta. On vaja puhata, et siis tugevamana edasi minna! Hetkel ei ole eriti palju motivatsiooni, mille pealt edasi panna. Ehk puhkus toob selle tagasi, et siis otsustada, kas lähen Haanja100 le tiitlikaitsjana jooksma või mitte! SEB maratonil ehk osalen, aga heameelega oleksin kellegi esimese maratoni saatja või personaalne tempomeister, rekordit jooksma ei lähe. 

 Kindlasti teen kaasa väiksemad jooksud ning Lääne-Virumaa jooksusarja etapid, kui võimalik! 

 Kohtume rajal! Uue kodulehe nime avaldan pärast selle valmimist, seal on vanemad blogipostitused juba olemas ning uuemad saavad sinna siis, kui midagi kirjutan! 

 Teeme ikka enda heaks! 




 See ei ole blogi ja kirjutamise lõpp! Ma kogun end natukene ning siis juba uuel lehel uued jutud! 

 Cris

Comments

Popular posts from this blog

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Jooksuga läbi 2017- nda!