Infot neile, kes tahavad treenida!

Soovitused algajale jooksjale

Kehaliste harjutuste ja liikumisega on võimalik säilitada ning tugevdada elujõudu ja töövõimet. See on inimkonna vana kogemus. Jooks on laialt kasutatav lihtne ja loomulik kehalise aktiivsuse vorm. Jooksu kui tüüpilise vastupidavusala ajal rakenduvad tegevusse suured lihasrühmad, lihastegevus on rütmiline ja kestev. Jooksutreeninguga tegelemine tugevdab tervist, arendab hingamis- ja vereringesüsteemi, südant ja lihaseid, pakub positiivseid emotsioone, vähendab stressi.

Samas ei nõua jooksuharrastus hinnalist spordivarustust ja rajatisi, aga kõige olulisem on see- joosta on võimalik aastaringselt ning jooksule kulunud aeg on sealjuures küllaltki väike. Seetõttu ongi jooksuharrastus muutunud maailmas järjest laialdasemaks.

Kümme põhjust miks joosta

  1. Jooksmine on tervislik, sest tugevdab Teie südame- vereringesüsteemi.
  2. Jooksmine on lihtne tegevus
  3. Joosta on võimalik kõikjal ja igal ajal
  4. Jooksmine on suurepärane vahend stressi vastu, juba 30 min jooksu peale pingelist tööpäeva loob hea enesetunde
  5. Jooks on parim vahend kehakaalu reguleerimiseks
  6. Jooksmine on justkui ravivahend, parandades enesetunnet ja kehalist töövõimet
  7. Jooksmine on parem kui unerohi, kerge väsimus tagab mõnusa une
  8. Jooksmine loob hea meeleolu
  9. Jooksmine on võimalik igas vanuses
  10. Jooksmine on parim vahend igavesti nooreks jääda


Selle ma nüüd küll varastasin, aga siiski, on mida kõrva taha panna, või on midagi, mis motiveeriks!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kuidas läks SEB Tallinna 21,1 km ja Rakvere rahvajooksu 10km- ja kuidas edasi?

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!