Haanja100Jala2011 TEHTUD!!! :)






Iseloomustamaks Haanja100 läbi minu silmade:
Super.Võimas.Vägev.Üllatav.Raske.Künklik.Rahvarohke.Pikk.Positiivne.Erakordne.Rekordid.
Contra.

See oli võimas. Jõudes finishisse, kõlab teadvustajalt: " Crissile jääb see au, et ta on esimene mees, kes lõpetab Haanja100 Jala teist korda" . Täpsemalt tähendab see siis seda, et neid, kes mõlemil aastal osa võtsid , oli 6 , ja nendest parim olin seekord mina:)

Osavõtjate arv tegi ka võrreldes eelmise aastaga hüppe, aga kõige kummalisem minu jaoks on see, et eelmise aasta 76 st osavõtjast oli see aasta stardis vaid 6 , ning ülejäänud 77 olid see aasta esmakordselt.

Läksin rajale suhteliselt tagasihodliku eesmärgiga, kuigi siiski lootsin parimat. Eesmärk , et saan alla 11 h , ehk parandada eelmise aasta aega 4 min, õnnestus kümne kordselt. Ajaga 10h23min finishisse jõudes,olin ma kergelt öeldes õnnelik:) Koht üldarvestuses 6. Kõrgemate kohtade eest võitlema see aasta veel võimeline ei olnud. Kuid samm ettepoole on tehtud!

Ilus punkt. Koledale hooajale:)

See üritus andis palju tahtmist juurde ning pärast 1 kuud rahulikku treenimist saab hakata korralikult valmistuma järgmiseks hooajaks!

Suur Aitäh Aivar Luudile, kes majutas meid 2 päeva oma tagasihoidlikus, kui ülimahedas taluhoones:) See oli väga super kogemus ja kindlasti loodan ,et see ei olnud viimane kord!
Tänud kõigile edusoovijatele ning pöidlahoidjatele:)
Tänud neile, kes aitasid mul üldse Haanjasse minna. Usun et igaüks teab , kui palju aitas:) Aga special tänud seekord Kasparile, Andresele, Kaupole ja Aivarile!

Järgmise korrani. Järgmine üritus siis pärast väikest pausi on Vana-Aasta maraton! Sinna lähen niisama heategevust tegema, kuna oleneb ilmast ja talvel on raske mingeid aegu ületama minna:)

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!