Väikesed asjad annavad motivatsiooni ja jõudu juurde!

Tervist!

 Aeg on nüüd nii kaugel , et hooaja algus on käega katsuda, proovijooksul sain tunda, et põlv on palju parem , kuid mitte veel päris küps, tuleb teha kas rahulik algus , või algust veidi nihutada . Kuid see tunne, et ma sain palju paremini joosta, oli uskumatult hea, ma usun et paljud arvavad et ma olen ikka loll , tunnen sellisest asjast nii suurt rõõmu, aga uskuge või mitte see andis mulle tagasi usu ,et suudan joosta Hollandis paremini kui Poolas, kui tervis korda saab, on see vägagi reaalne:)

 Teine asi mis mind jällegi väga motiveeris oli see, et vaatasin aasta 2012 Maailma 24 h jooksu edetabelit, ning üldkokkuvõttes olin tagasihoidlikul 352 sel kohal, aga juuniorides on mu koht edetabelis 1 . :) Kuigi see ei tähenda suurt midagi ja noored ei jookse eriti nii pikki jookse, andis see mulle jällegi palju tahtmist juurde, 43 maailma juuniori seas olla esimene on hea tunne.Mul on veel aega vähemalt 13 aastat , et põhja laduda, siis oleksin juba piisavas vanuses et tulemust teha:) Peaks see tervis veel vastu :) 

Lihtsalt tahtsin Teile kõigile öelda, et põlv on parem, loodan parimat ning tahan edasi minna:)


Jätkuvalt, ilusat sügist ning tehke ikka enda heaks!

Comments

  1. veab, saad tasapisi jooksma minna. nii kade tunne kohe siin :P
    aga loodan, et saan ka äkki järgmise nädala lõpus seda mõnu nautida!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!