Dream Of The Final Night



Tere taas!

Ilusat uut aastat Teile kõigile. Ma üritan nüüd kokku võtta
selle erilise aastavahetuse, mida ma seekord kogeda sain.

31. detsember toimus RMK Meremõisa telkimisalal Laulasmaal jooks
nimega Dream of The Final Night( Viimase Öö Unistus) , ilus nimi erakordsel jooksul:) Start anti kell 12 päeval ning lõpp oli  24:00 , ehk siis igaüks jooksis 12 tunniga nii palju kui soovis või jõudis:)
  Kohe algusest peale võtsid ohjad enda kätte lätlased, kes vuhisesid 1050 meetrisel ringil päris tihti mööda. Alles lõpuosas võtsid nad asja natukene rahulikumalt, kuid esimesele kolmele lätlasele järele
seekord ei jõudnud. Läbisin 12 tunniga 108.35 km ning oma eesmärgid sain täidetud, oli ju tahtmine joosta vähemalt 100km ja olla esimene eestlane. Kuigi ka eestlaste seas esimese koha saamine oli päris korralik pähkel, alles 2 tundi enne lõppu sain teada, et olen eestlastest teine, edu kolmanda ees ei olnud ka eriti turvaline, oleksin kuskil ära kustunud, siis olekski Rain mind kinni nabinud. Õnneks mulle öeldi, et esimene eestlane on kõigest 500 m kaugusel ja tempo on tal ära vajunud,
see andis palju motivatsiooni juurde, mul oli sel hetkel juba tõsised raskused ja kaalusin juba kõndima hakata, kuid see info päästis mind sellest. Suutsin end kokku võtta ja sundida,
et oma eesmärk täita. Püüdsin Sandri kinni, kes oli hea alguse teinud ning 10 tundi
minust eespool olnud. Sain ta kätte, see andis ka veel jõudu, kuigi energia oli juba väga nullis, teeninduspunktis paljud asjad enam alla ei läinud. Lõpus võtsin veel glükoosi tablette ja alkoholi vaba õlut ning vana jooksulegend Peeter.K soovitas mulle soolakurgi vedelikku, kusjuures see mõjus mulle väga hästi:) Hea jooksu eest pean tänama kõiki, kes on toeks olnud, oma klubikaaslasi, kes tublisti ergutasid ja igal ringil mulle palju energiat sisse puhusid, vabatahtlikke , kes kandsid raja eest hoolt ning teeninduspunktis head ja paremat valmis seadsid:) Ning kindla peale oli selle jooksu juures suurimaks toeks Merit, kes tegi mulle sooja spordijooke, andis vajalikke asju ja riideid, kes oli raja ääres 12h alati olemas:) Meeskonnaga saime teise koha ( Mina 108.35 km, Sander Hannus 107,3km ,Mart Maasikrand 84,2 km) Seekordne võistlus läks siis nii, väga detailseks ei hakanud laskuma, kuna vaevalt see nii põnev on , et mida ma millal tarbisin jne:) Loodan ,et tervis peab, taastun ilusti ära ja saan hakata valmistuma Hollandi EM ja MM-ks:)

Kõike kaunist ja paremat uut :)




Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!