Minu Ööjooksu elamus ja aus rekord!

 Hei!

 Viimati sai rääkida, kuidas ma Eesti meistrivõistluste 10 km jooksus ebaausa isikliku rekordi tegin. Vastust ma enda kirjale EKJL-st saanud ei ole, ju siis ei ole see tagant poolt kolmas koht nii oluline või lihtsalt läheb neil kauem aega selle asja korda ajamiseks. Sealses protokollis on endiselt minu ajaks 34.50- aga las siis olla praegu, küll ma selle varsti üle jooksen:) Aga nüüd Ööjooksu juurde, kus ma tegingi ausalt uue rekordi, paraku jäi veel 8 sek sellest ebaausast puudu. Aga lõpuks ometi algab 10 km jooksurekord 34-ga, hetkel küll 34.58, mis tähendab et väga napilt, aga siit on hea edasi minna! Nüüd vahepeal enne maratoni kuskil ma kümmet aja peale ei jookse, aga võimalus on veel Saaremaal kolme päeva jooksu raames esimesel etapil seda aega kärpida!
 Ööjooks 2015- see oli võimas. Seistes paar minutit enne starti stardijoonel kui käima hakkas Final countdown- seda nii, et see käis kerest läbi- mind tõmbas see küll käima. Väga hea tunne oli seal olla! Seda käima tõmbamist näitab ka esimese kilomeetri aeg, mis oli kella järgi 3.11. Päris selliseks tempo muidugi ei jäänud , keskmiseks näitab kell 3.27, mis on ka ikkagi minu jaoks juba kõrgem level. Rajaääres toimunud erinevad ettasted, muusika, inimesed ja kõva konkurents hoidsid tempot koguaeg üleval, mingit järeleandmist enne finishijoont teha ei saanud. Kindlasti on suuresti süüdi selles heas ajas väga austatud ja kõva jooksumees Ago Veilberg, kes on olnud siiani minu jaoks üks eesmärk, kuid varasemalt on ta mind ikka ja jälle edestanud, kuid olen liikunud vaikselt talle lähemale. Tänavune ööjooks oli see, kus me saime korraliku lahingu teha, ma ei tea, kuidas tal endal enesetunne oli ja kas ta ise sai endast 100% anda, aga minule andis see mees korraliku lahingu ning kui pärast 4.ndat kilomeetrit ta minust möödus, siis ma mõtlesin, et ega ometi jälle, nagu tihtilugu- läheb Ago vaikselt eest ära. Aga ei, ma hoidsin hambad ristis tal kannul, ja eesmärk oli pidada nii kaua vastu kui võimalik, vahepeal vahe juba kasvas kuni 10 m pikkuseks, siis oli eesmärk, et vahe kasvaks võimalikult aeglaselt. Rajaäärsed ergutused ning enesetunne lubasid natukene juurde panna ning teisel ringil ma proovisin minna. Aga kõva võitlejana Ago mind eest ära ei lasknud, sest kuni lõpuni oli ta mul kandadel ning selle lahingu võitsin ma vaid 2 sekundiga! Mul on hea meel, et suutsin peaaegu et kodujooksul teha endale võimete kohase etteaste ning viia enda maksimum jälle edasi! Ma tänan väga kõiki Ööjooksu korraldajaid suure töö ja vaeva eest! See, et rada tuli läbida kaks korda ja teisel ringil oli vaja natukene slaalomit teha, see on asi, mida saab parandada ja ma loodan et enamusel jäi meelde sellest jooksust ikkagi elamus! Selle poolt olen ma olnud juba varemgi, et linnajooksude sarja see jooks kuuluma ei peaks, aga mitte sellepärast, et Ööjooks halb oleks, vaid sellepärast, et siis saab korraldaja teha seda jooksu nii nagu tahab ja pakkuda kõigile head emotsiooni. Mina ise ei ole veel linnajooksude sarjast osa võtnud, aga Ööjooks on ja jääb võimalusel alati minu plaanidesse! Selle jooksu eesmärk ja kujund on natukene teine kui tavapärastel jooksuvõistlustel. See on show ja meelelahutus ka neile, kes muidu kuskil võistlemas ei käi, vaid tulevadki nautima erakordset jooksu Rakvere linna tänavatel! Kui see jooks linnajooksude sarjast välja jääb, siis saavad joosta need, kes tahavad, hetkel paljud lihtsalt peavad jooksma, et sarja kaasa teha! Ja seekord oli tore näha, et võistlussärki kandsid peaaegu kõik jooksjad, eelmine aasta oli pilt ikka palju kirjum! Oli vägev elamus sinisärkidega pimedas Rakveres!
 Minu ettevalmistus maratoniks on sujunud plaanipäraselt ning eesmärgi täitmine muutub üha enam reaalsemaks. Ei taha siin hõisata midagi, aga treeningud ja võistlused on näidanud, et seis on parem ning parandust peaks kõikide heade asjade kokkulangemisel kindlasti tulema! Enne 13. septembril toimuvat maratoni teen veel 3 võistlust ning siis peaks olema kõik vajalik tehtud ning saan nautida oma 9. ndat jooksja sünnipäeva, sest just 9 aastat tagasi SEB Tallinna maratoni 10 km jooks oli see, mis andis nii võimsa tõuke, et ma teen seda tänini! Homme Viitnal, 29.ndal Ülemistes ning 6 ndal septembril Maakonna jooksusuve Final etapp!
 Pärast maratoni on selle hooaja põhivõistlus tehtud ja siis teen veel mõned võistlused kaasa, suuremateks nendest on Saarema 3 päeva jooks ning hooaja lõpetuseks teen kaasa ka Haanja100, kus saab end tühjaks joosta ning tähistada enda 25.ndat sünnipäeva joostes, et siis taastuda ja alustada uue ettevalmistusperioodiga!

Mina tänan,
 ja ikka nautige, seda mida te teete!



Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!