Jõgeva Jõulujooksu tänusõnad ja väikene arvamusenurk! :)

 Hei!
 Mul on ülimalt hea meel tõdeda, et meie klubi korraldatud Jõgeva jõulujooks läks edukalt! Korraldus sujus hästi ning mõnus jõulujooksu meeleolu oli üleval! Jooksjad said ju ATV-roolis olnud jõuluvana taga ajada! Mida veel jõulujooksult tahta? ahjaa- lumi oli küll puudu, aga sellega tuleb leppida. Seda ei ole võimalik ette planeerida! Ja samas, mis seal salata- jooksu on lihtsam korraldada, kui rada peab ja lund ei pea lükkama:) Siinkohal tänan veelkord Teid kõiki, kes sellele kaasa aitasid! See oli meeskonnatöö, mõnel oli suurem roll, mõnel väiksem, aga me saime ilusti hakkama ning see võiks saada ilusaks jätkuvaks traditsiooniks! Samuti on mul hea meel huviklubi Nelsoni ajavõtuteenuse üle! Mul on hea meel, et sain anda tegevust omakandi väikeettevõtjale! See, kui hästi Vahur ja tema meeskond seda asja valdab, seda on lust vaadata! Kui ise ei ole jooksuürituste korraldamisega veel väga sina peal, siis Vahur tegi meie jaoks kõik vägagi lihtsaks ja arusaadavaks. Samuti lahendas ta kõik jooksvad probleemid külma närviga! Selliseid häid suhtlejaid ja tublisid teenusepakkujaid tuleb hinnata! Ma ei kahtle, kes on meie klubi järgmistel üritustel ajavõtja! Aitäh Vahur & Nelson! 
 Mul on hea meel, et Jõgeval oli stardis ka mitmeid Rakvere treeningute jooksjaid ning neid, kellele olen saanud jooksutreeningute juures abiks olla! See on puhas rõõm näha nende lõpetamisi ja eneseületusi! Minu enda tulemus oli talve kohta üpriski korralik! Rekordit, mida sinisilmselt lootsin, küll ei tulnud, aga jooks ise oli minu jaoks vägagi tähendusrikas! Olen tulnud lähemale tipule ning suutsin jooksu keskel ka korraliku äramineku teha. See pakub rahulolu. Ajaga 35.22 sain küll 9.nda koha. Tase oli korralik ning kui talvel on võiduaeg alla 32 minuti, siis see näitab, et kohal olid päris hea tasemega jooksjad! Kohtume taas Jõgeval! Nüüd natukene jooksuteemast välja! 
 Mind natukene puudutas Delfi uudis Kelly Sildaru kõrvalejätmisest aasta naissportlase valimisel! Ma saan aru sellest, kui see kategooria võiks olla tema puhul a la aasta noorsportlane vms. Aga kui põhjuseks on see, et praegu on liiga hilja teda nominentide hulka lisada, siis see on pehmelt öeldes jama. Tütarlaps kes saavutas maailma tipptasemel tulemuse ei saa olla nominent, sest võistlus oli valel ajal? Tule taevas appi! Issand sa näed- aga ei mürista! Praegu on selline seis, et teda ei saa see aasta valida, sest võistlus oli liiga hilja, järgmine aasta ka ei saa, sest siis ei ole see selle aasta võistlus? Aasta sportlasi ja tipphetki tuleks ikka siis kokku panna kui aasta on läbi, hetkel ei kajasta see spordiaastat, vaid osa sellest! Kui me ei oska hinnata selliseid spordisaavutusi, siis mida me üldse sportlastelt ootame? ( Tegemist on sajaprotsendiliselt minu isikliku arvamusega ning toetun hetkel meedias kajastatud uudistele ning EOK kommunikatsioonijuhi kommentaaridele). 


 Olge mahedad ning tehke ikka enda heaks! 

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!