Ilusat uut, saavutusterohket olümpiaaastat!


 Hei!

 Alustuseks, tahaksin ma teile kõigile soovida paremat ja teguderohket uut aastat! Eks eesmärke saab seada tegelikult igal ajal, selleks ei pea aasta vahetuma! Ma olin nädala jagu eemal, eemal Eestist, eemal tööst ning sain rahulikult vaadata natukene tagasi ja siis jälle edasi! Ega suures pildis ju midagi ei muutugi, vähemalt esialgu mitte! Tuleb liikuda edasi, et enda eesmärke saavutada ning tuleb teha asju, mida peab tegema! Mina kui sportlane võtan enda jooksuaastat kokku ikkagi hooaja lõpus, mitte aasta lõpus, kuid mingeid muutusi/eesmärke võib püstitada ka uueks aastaks! Ausaltöeldes sellel aastal ootan ma endalt enamat kui kunagi varem! Jah, seda võib ju igal aastavahetusel endale lubada ja eks aasta alguses on kõigil motivatsioon kõrge ja tahe suur! Minu jaoks on aasta 2015 lõpp ja 2016 esimene pool suuresti tugeva töö tegemise aeg( räägime ikkagi jooksmisest). Ma olen tänaseks enam kui 9 aastat oma igasuguseid liigeseid ja organeid kulutanud ja treeninud, et nüüd hakata sellele andma tõsisemat lihvi! Vundament on laotud ning ka ülejäänud tuleb ehitada tugevalt ja toestatult! Ei ole oluline ainult läbitud kilomeetrid, loeb kvaliteet! Loeb see, mida sa teed sellele lisaks ning loeb ka ülejäänud elu selle kõrval! Siinkohal tuletaks veel kõigile meelde, et üksi jooksmisega ei tee suurt midagi ära! Oluline on teha ka harjutusi, mis toetavad jooksmist! Paljud hädad hakkavad nõrkadest kerelihastest! Ja mitte ainult sixpack, vaid ka seesmised lihased on olulised! Ärge unustage neid ning kui teinekord on õues jube sitt ilm, siis tehke parem mõned seeriad ÜKE-t, kui jooksma ei kannata minna!
 Mõnusat kulgemist, higi treeningutel ning tahtejõudu raskemateks treeninguteks! See, mida te täna teete, on vundament hooaja võistlusteks!
 Ma olen väga rahul praeguse seisuga ning kompame Viljariga vaikselt piire ning proovime selle pika töö peale ka mingi tulemuse realiseerida! Ma ei taha sõnu loopida, pigem proovin tulemused enne ära teha kui siin hüpoteetiliselt kirjutama hakkan! Aga eesmärk on läbida maraton joostes- kiirelt joostes ning pikemas perspektiivis on 2.30 pelgalt vaid number, mille mitte täitmine valmistaks pettumust!
 Kuna meil koostöö sujub ja ka minul on (ptui ptui ptui) seni kõik hästi ja saan treenida täies mahus, siis ei olegi mõtet väiksemaid eesmärke seada! Ma annan endast kõik, et need tulemused saaksid tehtud ning kui midagi peaks juhtuma, siis sellest tuleb üle olla ja edasi minna! Ärge andke alla! Mitte kunagi!
 Mul on ülimalt hea meel, et ma sain toeks olla Tarvole, kes saavutas " Viimase Öö Unistusel" väga tugeva kolmanda koha, olles esimene eestlane! See pakub rahulolu, kuna olen saanud Tarvole viimastel kuudel palju nõu anda ja tundub, et sellest on kasu olnud! Muidugi suure töö teeb ta ise ära, aga kui koos saavutada selliseid tulemusi, siis see pakub ka mulle väga palju! Aitäh sulle selle emotsiooni ja vägeva lahingu eest! Siit saab veel ülespoole minna!
 Tore on tõdeda, et alustame taas Rakvere ProRunneri ühistreeningutega! Loodan, et me ei karda külma ja näen trennis edaspidigi sama palju tahtejõulisi spordisõpru, kui eelmisel aastal! Omaltpoolt annan parima, et nendest treeningutest oleks võimalikult palju kasu ning igaüks saaks sealt seda, mida ta ootab!
 Selle nädala lõpus teen kaasa ka Rakvere-Vinni talvejooksusarja esimese etapi, aga selleks eraldi ei valmistu ning mingeid rekordeid püüdma ka ei lähe! Nagu Viljar ütles, see on tempotrenn ja vastavalt konkurentsile tuleb pingutada!
 Inglismaal treenides oli ilm muidugi soojem, aga seal oli palju vihma ja tuult ning ei ütleks, et see nüüd palju meeldivam oli kui meie ilus valge talveke! Harjun nüüd ümber ja naudin ilusat talve, mida sai ju kaua oodata( vähemalt suusamehed ootasid küll) :)
 Hoidke end ikka eesmärkide lainel ning ärge laske end ilmal ega millegil muul segada! Aega on küll hooaja põhivõistlusteni palju, aga praegu on töö tegemise aeg!

 Olge tublid, tehke enda heaks ning veelkord, ilusat uut alanud olümpiaaastat!


Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!