Jooksumees käis NATO testil ja sai maksimumpunktid!

 Hei lugejad!

  Täna ei räägi ma otseselt jooksuvõistlusest, vaid NATO testist, mis koosneb kolmest erinevast alast. Iga osaleja peab sooritama kätekõverdusi toenglamangus (2 min), istesse tõusu (2min) ning jooksma 3200m. Igal alal on võimalik saada 100 punkti. Räägin natukene taustast, millise üritusega tegu oli ning mida see kõik Kadrina spordile annab!

  Kui aasta aega tagasi tegi ettevõte HAKA Plast OÜ NATO testi võistluse põhimõtteliselt siseringis ( mõned külalisvõistlejad olid ka), siis seekord võeti asi palju suuremalt ette! Idee autori Kaul Augasmägi ning Kadrina Spordikeskuse juhataja Margus Martini eestvedamisel sai maha peetud tõeline rahvusvaheline mõõduvõtt koos liitlasvägede esindajatega! Tänavusel NATO testil oli võistkondi nii spordiklubidest , koolist kui ka militaarsetest organisatsioonidest. Kauli algatusel loodi selle ürituse raames ka noorsportlaste fond, kuhu saab heategevuslikul eesmärgil investeerida Kadrina noorte sporti! See on suur asi, mis andis sellele üritusele veel suurema väärtuse! Mul on uhke olla HAKA Plasti meeskonnas! Ma olen end kui sportlast alati HAKA Plastis hästi tundnud. Neile läheb korda see, mida ma teen ka väljaspool tootmist! Töö on muidugi raske, aga alates sellest, kui olen HAKA Plasti meeskonnas olnud, on minu jooksutegemised ainult ülesmäge läinud. Natukene võistluskäigust ka! Kuidas mina NATO testiks valmistusin?

 Kui ausalt ära rääkida, siis ega ma pikalt spetsiaalselt selle jaoks midagi ei teinud. Minu tavapärased jooksutreeningud sisaldavad ka üldkehalist ettevalmistust ja nende harjutuste toel olen ma regulaarselt enda lihaseid treeninud. NATO testil tuleb aga minna vähe kaugemale, tuleb korduste arv saada võimalikult kõrgele ning selleks tuleb natukene teistmoodi ka valmistuda. Esimese treeningu, mis oli testi jaoks, tegin 4 päeva pärast Riia maratoni, sest enne ei tahtnud enda lihaseid liialt koormata!
 Alustasin 19 ndal mail ning tegin alustuseks 4 x 25 kõhulihast ning kätekõverdust, reedel kordasin. Laupäeval puhkasin.
Pühapäeval proovisin aja peale teha, aga kodus ei olnud jalgu kuskile kinni panna, siis oli natukene raskem. Kätekõverdusi 65, kõhtu 62.
Esmaspäeval proovisin uuesti aja peale, käed ja kõht vastavalt 70 ja 60.
Teisipäevaks olin end ära väsitanud, käed tegin 70 ja kõhtu ainult 46.
Kolmapäeval andsin uuesti kuuma, käed 75, kõht 70.
Neljapäeval ja reedel puhkasin ja laupäeval oli lahing!
 Olgem ausad, kõhulihaste pärast ma ikka natukene pablasin küll, sest nendega jäin möödunud aastal jänni! Aga uus rekord, 300 punkti on nüüd tõsiasi. Olen rahul!
 Muidugi jooksuga pandi ikka pinged peale, sest Kaulil oli vaja juba stardis mulle tähelepanu anda ning tõstis mu käe üles nagu võitjal:) Tore, et tal on usku, aga enne starti medaleid kaela ei panda. Aga läks ikkagi nii, nagu pidi, jooksult tuli alavõit ajaga 10.40. Ega see nüüd kõikse parem aeg ei ole, aga 2 nädalat pärast maratoni juba stadkal enamvähem joosta oli täitsa hea tunne!
Pilt: Meelis Meilbaum

 Mul on hea meel, et üritus läks korda ning kõik, kes kohal olid, seda ka nautisid! See oli küll võistlus, aga natukene suuremas tähenduses!
 Võistkondlikus arvestuses saime kolmanda koha! Kaulil 3 punkti ning Tõnnol 2 punkti 300st puudu!

 Pärast üritust oli võimalus käia Kadrina Spordikeskuses saunas ning pärast seda juba HAKA Plastis afterpartyl, kuhu tulid ka meie liitlased!

 Aitäh Kadrina pasunakoor, Cadencia, kehalise kasvatuse õpetajad,ajavõtutiim, osalejad ning kogu korraldustiim, kes kõige selle jaoks oma panuse andsid!

 Minu järgmine etteaste on Laekvere-Simuna rahvajooksul 10 km distantsil juba 5.ndal juunil!

 Tehke ikka endale ning ka teistele head!







Comments

Popular posts from this blog

Kuidas läks SEB Tallinna 21,1 km ja Rakvere rahvajooksu 10km- ja kuidas edasi?

Ööjooks Rakveres- elamus kogu eluks!

Tänu kõigile toetajatele tuli Iirimaalt uus 24h jooksu isiklik rekord- 212,2 km