Võistlused, numbrid ja mõtted!

 Hei taas!


 Nii kui annad sõna, et hakkab tihedamini juttu tulema, läheb kõik teistpidi. Loodan, et päris ära unustatud ei ole ja saame järje peale tagasi. Ärme veel ülelaskja maailmameistri tiitlit välja anna:)
 Kuidas taastusin pärast raskemat perioodi Narva energiajooksust? Kuidas läksid valdade suvemängud? Kuidas hetkeseis on? Mis ja kuidas edasi? Kas Laulasmaa ultrajooksu katkestamine ilma tõttu oli õige? Mida räägivad numbrid poole aasta kokkuvõttes?

 Narva energiajooksu järgne taastumine võttis veidikene aega, aga tundub, et asja sai! Väsimus jalgades, mis kimbutas on hetkel kadunud ja asjad liiguvad sügisesse vaadates õiges suunas. Pärast Narvat oligi järgmine võistlusstart alles 2. juulil valdade suvemängudel. Võtsin programmist esimesel päeval 1500m jooksu ning teisel päeval 5000m jooksu. Mõlemal distantsil sai tehtud ka uued isiklikud rekordid, ehk mingil määral õnnestus see, mille järele ma sinna ka läksin. Sisimas lootsin ka vähemalt ühel päeval medalile joosta, kuid see jäi seekord taas saavutamata. I päev 1500m ajaga 4.28, mis andis 4. nda koha, II päev 5000m ajaga 16.34, mis andis 5.nda koha. Mul on hea meel uute rekordite üle, kuid kahju, et medalit ei võtnud. Esimesel päeval oli üpriski palav, teisel päeval vihmane, kuid nagu ütles ka vanameister U. Põldre- " Täna on margiilm" . Seega tulemused jäid siiski enda, mitte ilma taha! Kuidas Maakonna jooksusuvel edeneb?

 Maakonna jooksusuve II etapi pidin seekord paraku vahele jätma, kuna kartsin üle panna, sest see toimus paar päeva enne valdade mänge. III etapp toimus eile Ebaveres, kus jooksime maastikul 6 km. Minu ajaks oli seal seekord 22.18 ning see andis esikoha. Kaks etappi võidetud ja loodan seda seeriat jätkata:)

 Oleme Viljariga otsustanud, et juuli on rohkem treeningulainel, kui võistluste täheall. Peale maakonna jooksusuve ei teagi, kas üldse rohkem võistlusi juulis kaasa teen. Saaremaa Karujärve jooksu 10 km jätan siiski vahele, kuigi algselt oli plaanis sinna ka minna. Kuu lõpus ehk Vändrasse ikka lähen- mis distantsile, see on veel lahtine. Hetkeseis on parem kui varem, aga siiski rahuloluni on veel natukene minna!

 Järjekordselt olin Laulasmaa ultral abiks jooksjatele ja korraldajatele. Olles ise seda kõike jooksjana kogenud on mul alati hea meel ka ise teistele seal abiks olla. Ilm ei olnud küll suurem asi, kuid jooksjatel oli veel raskem kui meil- vabatahtlikel. Olime Vääna- Jõesuu punktis ühe toreda ja enim kiidetava seltskonnaga. Andri, Jaanika, Sandra ja mina andsime endast kõik, et jooksjate meeled erksad hoida ning nendel vaatamata raskustele naeratuse näole tuua! Juba algusest peale sadas vihma ning ega see suurt rõõmu ei valmistanud. Jooks kulges üpriski korralikult, kuid kui möödunud oli ca 14 tundi, siis hakkas asi vaikselt käest ära minema. Vihm tuli ja tuli, vahel käis ära, siis tuli veel võimsamana tagasi. Otsustasin oma endise treeneri ja ultraiidoliga kaasa joosta ühe ringi ning talle toeks olla, see ring jäi aga paraku viimaseks. Ilmaolud olid teinud raja üpriski ohtlikuks ning oht, et keegi kuskile rajaäärde jääb, aina kasvas. Mina enda värskete jalgadega tulin ühest mäest kõhuli alla, see ehk seletab juba midagi? Kui me Aivariga ringi lõpetasime, siis korraldajad küsisid meilt, et mis meie sellest arvame ning et kas lõpetame võistluse ära? Mina arvasin, et on targem lõpetada, kuna nägin selge peaga, mis ilm oli rajaga teinud. Muidugi on arusaadav, et need kellel jooks hästi sujus ja eesmärgid olid suured, olid esiti pettunud. See on vägagi mõistetav. Minul endal on tõsiselt hea meel, et korraldajad koostöös jooksjatega lõpetasid jooksu enne kui .... Te võite ise mõelda, mis oleks võinud juhtuda, või siis, kes selle poolt ei olnud, et mis siis ei oleks juhtunud? Ma võin päris ausalt öelda, et mina oleksin selle jooksu ka ise katkestanud, kui mina oleksin olnud jooksja. Ma ei ole eriline ekstreemi armastaja ja tahan alati häid tingimusi, kui tulemust taga ajan. Mina oleksin rajalt maha tulnud, ausalt! Kokkuvõtvalt ütlen kindlalt oma seisukoha, et korraldajad tegid õige otsuse. Kahju on, muidugi on, paljudel oli elujooks käsil, aga tulevad uued ning kõik saavad enda vormi realiseerida! Aitäh korraldajatele, oli taaskord meeldiv olla väikene mutter selles suures süsteemis!

 Aga lühidalt ka numbritest. Eelmisel aastal tegin aprilli kuus viimase ultrajooksu( aga mitte päriselt viimase, sest ma kavatsen neid veel teha) . Ning otsustasin muutused vastu võtta. Olen hetkel enda valikutega rahul ning arenguga võib peaaegu rahule jääda. Aasta 2015 jooksin esimese kuue kuuga 1096 km ning aastal 2016 1893 km, ehk olen hetkel ligi 800 km -ga plussis! Seda on hea tõdeda ja rohkem ma hetkel ka numbritega pead ei vaeva! Annan endast parima, et oleksin sügiseks heas hoos ning maratoni rekord saaks purustatud!


 Olge tublid, tehke ikka enda heaks!

Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!