Kus olen käinud ja kuhu olen teel!? Ning kas kõigega saab rahul olla?

 Nonii sõbrad!

 On jah vaikus olnud, just siin blogilainel. Ise olen ikka sama aktiivselt rüganud, aga ei ole jõudnud kuidagi seda kajastada. Äkki siis nüüd saan võlad klaaritud ja rahus edasi tegutseda:)

 Liigume ajas tagasi sinnamaale, kuskohast jäid asjad kajastamata. Oh üllatust, rääkimata lugude hulgas on Oriflame Kiikla Karujooksu 10 km sellisest ajast nagu kuues august. Pärast seda põhimõtteliselt kodujooks - meeleolukas Ööjooks Rakveres 21,1 km. Seejärel valus Tartus Suvejooks 10 km ning lõpetuseks tänane Ülemiste jooks, mis oli minu jaoks täiesti teistsugune, kui kunagi varem! Nii et, seadke end ilusti sisse- siit see tuleb!

 Oriflame Kiikla Karujooks 10 km toimus sellel aastal esimest korda. Igati ennast õigustanud jooksuvõistlus väikeses kohas. Rada oli hea, tasane ning tõotas kiiret jooksu. Korraldus oli sujuv ja ei ole ühtegi halba sõna öelda. Stardiprotokollis vaatasid vastu kolm tugevat nime- võitja Deniss Šalkauskas ajaga 32.17. Nüüd imetlege, tema sünniaasta on 1998, ehk tegemist on väga andeka ja noore jooksumehega, kes võib tulevikus väga suuri tegusid teha! Teine koht Dmitri Aristov ajaga 32.51 ning neljas koht Deniss Košelev ajaga 35.54 . Teistest ma suurt ohtu ei osanud oodata ning teadsin, et kolmas koht on võimalik vaid korraliku eneseületusega. Kahjuks või õnneks D.Košelev enda parimas vormis ei olnud ning minu väikene vahespurt käis talle ülejõu ning teises pooles vahe aina kasvas. Lõppude lõpuks sain sellel heal rajal peaaegu uue rekordiga 3. nda koha. Aeg oli 34.29, mida jäi uuest rekordist lahutama 6 sekundit. Keskmine pulss oli 201 l/min, mis on paljudele mõistmatu, aga minu puhul on see suhteliselt tavaline. Seega, pulss näitab, et andsin endas nii palju kui sain!

 Samuti sain seal jooksul teha tervisekontrolli Oriflame tiimiga. Kõik näitajad, mida see masin välja andis, olid ideealses korras ning see andis hea emotsiooni! Lisaks sellele, olen hakanud kasutama/proovima Oriflame Wellness tooteid, mis annavad panuse minu taastumisele ning igapäevasele ainete kättesaadavusele. Selle eest olen väga tänulik Oriflame tiimile, et mulle anti võimalus neid asju testida ning nende mõjumist ka hiljem kajastada! Hetkel on veel vara järeldusi teha! Aga kui ka sinul on huvi enda organismile puuduvat tagasi anda, siis võta julgelt ühendust!

 Nädal hiljem oli taaskord kätte jõudnud Ööjooksu aeg. Ütleme nii, et olen seda jooksu alati oodanud ja ausalt ootan ka edaspidi. Mulle meeldib koduradadel joosta ning see melu, mis kõik selle ümber toimub, see annab väga palju juurde. Võtsin eesmärgiks joosta seal tugev poolmaraton, mille pealt saaks ka natukene juba maratoni saatust ennustada. Oma jooksuga päris rahule ei saa kahjuks jääda. Sisimas tahtsin joosta 1.15.30 , aga lõppresultaat oli 1.16.05, mis kindlasti mulle suurt rõõmu ei pakkunud, aga samas, midagi katastroofilist ka ei olnud ja ära kukkumist ei tulnud. Pidin teise poole jooksust üksi jooksma ( oli küll muidugi raja peal palju teisi erinevate distantside rahvasportlasi, aga mõtlen, et just poolmaratoni jooksjate vahed läksid minukandis suhteliselt suureks ning mingeid gruppe ei olnud). Algus oli natukene kiire, aga kui rekordit tahad teha, siis tuleb ka natukene riskida! Uus isiklik rekord ju tegelikult sündis ja selle kohapealt ei olegi asi nii hull, aga ise tõstsin lati ikka kõrgemale ja hindeks võib tugeva kolme anda. Samuti poolmaratoni keskmine pulss 200 l/min näitab, et egas midagi sisse ei saanud jääda. Kui kümpas on 200 keskmine minu puhul väga okei, siis poolmaratonis pani küll natukene kukalt kratsima. Samas, ei olnud ju kõikse lihtsam rada!
 Ja tahan tänada kõiki neid, kes mulle rajaääres kaasa elasid, see oli vägev. Päris palju oli erinevaid tuttavaid ja nimepidi ergutamine annab alati rohkem juurde, kui tavaline, et läheb läheb, mida karjutakse kõigile. Tundsin tõesti, et jooksen kodus! Samuti tänud Kaarelile, kes küll aitas mind kahjuks vaid esimesel ringil, aga siiski, sellest oli palju abi ning ta andis ka ise teada, et pean edasi minema, temal ei olnud seis hea. Ja suured tänud  Aqva Spaale, eesotsas Romaniga, kes toetasid minu jooksu osavõttu! Toetajaid ei ole ma väga aktiivselt otsinud, kuid alati on hea tunne, kui keegi aitab ning siis tahad ka neile palju rohkem vastu anda! Usun, et toetaja võis rahule jääda, üldarvestuses 10-s koht ja Aqva esindusest muidugi esimene seekord! Aitäh!!!

 Järgnev nädalavahetus oli veel nädala alguses küsimärgi all. Kaalukausil olid mitmed võistlused- Viitna järvejooks, Tartu Suvejooks, Viru-Nigula jooks. Vaatasime treeneriga Tartu suvejooksu stardiprotokolli ning leidsime, et seal on võimalus kohta joosta ning kaalukauss langes laugema ja asfaltkattega jooksu kasuks. Stardi hommikul muidugi selgus, et kohale oli tulnud veel tugevamaid jooksjaid, kui sel hetkel oli regatud kui uurimust tegime. Kuna kolm nime hakkasid kohe silma- Kits, Laumets ja Allase, siis ei jäänudki muud üle, kui pingutada selle kõige hullema 4.nda koha nimel:) Tahtsin sisimas ka head aega joosta, kuid seal see väga välja ei tulnud. Vast tegid kuumus ja mõned tõusud oma töö, või siis seis oli sitt, aga jah ajaga 35.51 neljas koht. Distants oli olude sunnil 10,3 km, aga ka 10 km vaheajal ei tulnud rekordit. Kehv päev või kehv mees, aga nii ta läks!

 Nüüd olen järjega juba nii kaugele jõudnud, kui seda on tänane Ülemiste järvejooks, mis oli minu jaoks täiesti testmoodi, nagu juba mainisin. Leppisime treeneriga kokku, et teeme Ülemiste jooksu raames minu viimase pika jooksu enne SEB Tallinna maratoni. See tähendas seda, et tegin soojenduseks 14 km, siis võistluse 14 km planeeritud maratoni tempos ning siis 2 km lõdvestuseks otsa. Üldpildis sain selle kõigega ilusti hakkama. Tugev vastutuul muidugi tegi asja natukene keerulisemaks ning mõtlesin, et kas peaks ikka maratoni tempot hoidma või siis vastavalt tuulele järgi andma, et liiga ei teeks. Aga läksin selle peale välja, et enamvähem ikka õiget tempot hoida ning väikene varu jäi kindlasti sisse. Üllatuseks endale, jooksin planeeritava maratoni tempoga enda Ülemiste Järve jooksu isikliku rekordi 51.07 ning sellega anti 15. koht. Tegelikult on sellist arengut tore näha, et jooksul, kus 100% välja ei pane, teed ikkagi isikliku. Järelikult oleme Viljariga head koostööd teinud!

 Ja veel lõpetuseks natukene ultrajooksu juttu ka! Nagu lugejad peaksid juba teadma, siis andsin end ülesse Eesti koondisesse Euroopa meistrivõistlusel 24h oktoobris Prantsusmaal. Teeme hooaja lõpetuseks ühe korraliku tühjendusjooksu! Eesmärgid on olemas ning need ei ole väga tagasihoidlikud. Seega thumbs up ning teeme selle asja korralikult ära! Võite julgelt häid lugusid soovitada ning ennustada ka minu lõpptulemust Euroopa meistrivõistlustel. Kõige täpsem ennustaja saab minu poolt premeeritud!

 Lõpetuseks,
 Aitäh kõigile, kes on meie projekti Karmen Lepp Euroopa meistrivõistlustele toetanud! Projekt sai 100% toetust kokku ning selle üle on meil äärmiselt hea meel! Mina ja Karmen teeme omalt poolt kõik, et teie toetus saaks tulemuseks realiseeritud! Ärme ole kärsitud ning vaatame suuremat pilti! Tegemist on Karmeni debüüdiga tiitlivõistlustel ning annab palju juurde edasisteks suurteks eesmärkideks!

 Aitäh teile!

PS! Annan endast parima, et SEB Tallinna maratoni eesmärk 2.35 saaks alistatud ning Prantsusmaal jooksen enda uue isikliku rekordi uude ( uutesse) kümnesse!





Comments

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!