Treenerikoolitus ja Vinni-Rakvere talvejooks!

 Hei sõbrad!

 Priit ootas seda postitust vist kõige kauem, aga siit see tuleb!

 Pärast väikest mõtte- ja treeningpausi olen uuesti rajal ja tahtmist täis. Vinni-Rakvere talvejooksusari näitas, et paus on jätnud oma jälje. Selleks, et endisesse seisu tagasi saada tuleb veel palju vaeva näha. Jooksin 10 km ajaga 40.08, mis näitab, et sisu hetkel ei ole, aga tänane treening andis lubada, et asjad on varsti jälle korras ning saab joosta korralikke kilomeetriaegu.
 Käisin möödunud nädalavahetusel kergejõustiku 3.taseme koolitusel, mille valisin hetkel kooli asemel. Täna võin julgelt öelda, et olen otsusega rahul ning see on see, mida ma tahan. Ma saan trenni teha, jooksualaseid teadmisi täiendada ning samas jõuan ka ilusti tööl käia. Rütm hakkab paika loksuma!
 Vinni- Rakvere jooksul on veel 2 etappi ning ma loodan, et seekordne kaks ja pool minutit kaotust pole võimatu tagasi teha, kuigi kindlasti kerge see olema ei saa.
 Hakkan valmistuma vaikselt kevadeks! Kas kevadel maratoni jooksen, on veel lahtine, aga kui jah, siis kindlasti läheme proovima 2.35 alistamist, kui ei, siis sügisel juba 2.32 alistamist. Kevadel on minu jaoks oluline joosta Kadrina paisjärve jooks edukalt ning sõltuvalt sellest, kas jooksen maratoni või mitte, saab ka ülejäänud plaanid paika panna.
 Uue hooaja jämedad eesmärgid oleksid:
  - Kõikidel distantsidel al 1500m kuni maraton, uus isiklik rekord!
  - Pean leidma endale regulaarse massaaži tegija, et taastumisele kaasa aidata. Olen täiesti kindel, et palju jäi möödunud hooaeg taastumise taha.
  - Kergejõustiku treeneri vähemalt 4.nda astme läbimine!

 Uskuge endasse ja seadke endale kõrged sihid, siis on võimalik ka kõrgemalt lennata!

 Postitus oli lühike, aga siiski sai midagi öeldud ja Priidul ehk süda rahul!

 Tehke ikka enda heaks ja olgem positiivsed!





Comments

  1. No sa oled nii kõva ja kogenud jooksuhunt, seega usun, et võid tolle vahe tahtmise korral minuga tasa teha küll. Kerget jalga ja jooksurajal näeme!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Haanja 100 ultra- kaua oodatud võit!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!