Taastumisperiood on läbi ning töö käib uute eesmärkide täitmise nimel!


 Hei sõbrad!

 Kuna ultrajooks nõuab korralikku taastumist, siis alles nüüd saan öelda, et treenin taas suuremate koormustega ning valmistun sügisesteks võistlusteks. Kuna 24h ultrajooks Iirimaal võttis ettevalmistusest ca ühe kuu ära, siis lükkasime treener Viljariga edasi ka maratoni isikliku rekordi katse. Eelnevalt plaanis olnud SEB maratoni 42,195 km  asemel jooksen seal poolmaratoni ning oktoobri alguses Tartu Linnamaratonil jooksen sügisese maratoni!

 See variant on mulle uus, kuna olen aastast aastasse proovinud enda maratoni tippvormi saavutada just SEB Tallinna maratoni ajaks, kuid arvestades asjaolusid on uus variant kindlasti mõistlikum, kuna jääb ühe kuu võrra rohkem aega kvaliteetselt trenni teha. See hooaeg selliselt, järgmise aasta plaanidest on veel vara rääkida!

 Teekond sügisesse ei ole muidugi kerge, kuna olen suutnud enda jaoks maratonis korraliku lati juba seada, siis sealt veel alla võtta väga kerge ei ole. Olen veendunud, et aeg 2h.39min ei ole muidugi minu lagi, aga selle ületamine sõltub paljuski eluolust ja sellest, kuidas töö ja trenn nii ära jagada, et liigset väsimust ei tekiks ja kvaliteetselt trennid tehtud saaks. Võistluste poole pealt olen sellel hooajal natukene kärpeid teinud, just väsimuse vältimisi pärast. Eelmine hooaeg õpetas piisavalt!

 Alustuseks teen Vändras tuleval nädalavahetusel kontrolliks väikese poolmaratoni, pika treeningu ja kontrolli mõttes, samas tagasi ka ei hoidma ei hakka. Pärast seda on aega kaks nädalat trenni teha ja siis juba ööjooksul taaskord poolmaraton. Ööjooksul jooksen nii kuidas jaksan, kuid isikliku rekordi peale panustaksin pigem SEB i poolmaratonil. Kaks nädalat hiljem suure tõenäosusega jooks Ümber Ülemiste järve ja nädal hiljem Pärnu kahe silla jooks 10 km. Siis ongi juba aeg realiseerida poolmaratoni tulemus SEB jooksul ning viimased lihvid enne Tartu Linnamaratoni!

 Ja varsti ongi käes see aeg, kus mitmed minu tublid õpilased astuvad lahingusse SEB maratonil, 3 debütanti ja mõned vanad kalad! Loodan, et viimane ettevalmistus saab tark ning väga suuri ootamatusi ja tagasilööke ei tule! Senised edusammud annavad loota, et õpilased saavad pärast maratoni suurt rahulolu tunda!

 Seniks aga treenime, teeme ikka enda ja teiste heaks!




Comments

Popular posts from this blog

Kuidas läks SEB Tallinna 21,1 km ja Rakvere rahvajooksu 10km- ja kuidas edasi?

Blogi läheb ajutiselt kinni, Mõedaka nimejooksusarja panen ka kinni!

Soomes käidud, lahing peetud, organismile piisavalt puhkust antud ning nüüd kevade suunas!